Ouch. M-au sondat.

Credeaţi că m-au prins doctorii. Neee. Încă nu. M-au prins sondorii de opinie la telefon.
M-au găsit şi pe mine, fraiera, cu sondajele lor. Am răspuns fără a mă gândi prea mult căci aşa părea corect şi acum îmi pare rău. Oare va conta prostia mea?
Abia când am ajuns la întrebarea „câtă încredere aveţi în Sorin Oprescu?” şi eu ezitam să răspund  mi s-a spus că „nu ştiu”  e un răspuns valabil.
Aşa că vă anunţ că răspunsul meu la sondaj este eronat.
Încrederea în Băsescu a devenit nulă. Încrederea în Ponta rezistă şi sper să facă instituţiile să funcţioneze normal şi corect. La încrederea în Crin Antonescu ar fi trebuit să spun „nu ştiu”, deşi am apreciat pe vremuri PNL-ul condus de Tăriceanu. Nu apreciez însă vorbele goale.
La increderea în Robert Negoiţă  ar fi trebuit să spun „nu ştiu” deşi ştiu sigur că Liviu Negoiţă nu merită votul meu. Spre deosebire de alte sectoare, în sectorul 3 s-au construit mici şi oribile spaţii de joacă pentru ca, seara, tinerii, viitori infractori, să scuipe seminţele in liniştea creată lor de poliţiştii de sector. Livache a desfiinţat şi spaţiul verde, de dragul parcărilor, pe bulevardul Unirii,  pentru a da satisfacţia şoferilor de fiţe care îl vor vota  În alte sectoare au fost deschise centre sociale , centre pentru copii, centre pentru bătrâni şi chiar centre pentru câini.  În sectorul 3 s-au instalat doar băncuţe şi coşuri de gunoi scumpe. Nimic pentru a ajuta oamenii. Înţelegeţi diferenţa? Acceptaţi să votaţi din nou un indiferent la viaţa sectorului, atent doar la afacerile prietenilor?
Ştiu însă că îl voi vota pe Nicuşor Dan la capitală, vezi poza şi vezi postarea aici  Cei din consilii, ai USL-ului sau independenţi, sper să fie mai moderaţi în distrugerea Bucureştiului.
P.S.
Alegerile par a fi parte din jocul cântat:
„Noi avem castel frumos,
Baron-diro- niro- na
Ba al nostru-i mai frumos
Baron-diro- niro- na”
etc.
Apare baron? Apare. E actual jocul? E !
Cei de pe vremea mea cunosc cântecul. Pe vremea mea era doar un joc. Aveţi grijă.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ouch. M-au sondat.

  1. Totusi, nu ai impresia ca de cand cu USL (PSD) la putere ne-am intors in vremurile de alta data (<2004)? Nu ca-i placeam pe ceilalti, dar zice-se ca Ponta (si Antonescu) nu sunt decat marionetele unor papusari cunoscuti.

    • vax-albina zice:

      Sper ca schimbarea recentă să bage spaima în hoţi şi în şmecheri. Şi să vedem că vinovaţii plătesc rapid, dar corect. Noi nu mai suntem cei din 2000.

    • Serenity zice:

      Boc si toti pedelistii nu sunt marioneta papusarului-sef betivan si dement de la Cotroceni ? Macar de cand cu Ponta si-a mai venit basescu in fire, si-a reamintit comportamentul normal (atat cat poate el fi) al unui presedinte, pentru ca guvernele boc si mru nu l-au lasat deloc, i-au dat mana libera la derapaje si tupeu nemarginit.

      O fi bine ca trebuie sa votam din nou doar ca sa-i penalizam pe aia dinainte ? Nu stiu, dar eu asa voi face, desi la locale nu chiar, ca am si motive reale pentru pus stampila.

  2. Serenity zice:

    Eu in sectorul 1 vad asa: parcuri curate si multa verdeata, curatenie pe strazi (cel putin pe bulevarde, dar nu numai), politia comunitara patruland noaptea prin parcari si – cireasa pe tort – in iulie mi se vor instala schele pe bloc, sa ma reabiliteze…. cam tarziu, dar tot e bine. Gratis si bine facut, din ca vad (si aud) la blocurile vecine. Sigur ca asta-iarna am injurat din greu primaria ca n-a trecut urma de masina sa stranga zapada saptamani in sir, dar… punand in balanta zic ca ea inclina clar spre favorabile. Pai nu ?

    • vax-albina zice:

      Mă bucură răspunsul tău. Am lucrat câţiva ani împreună cu Andrei Chiliman la IPA. Era un om serios, deştept şi înstărit încă din acele vremuri (’72- ’79), datorită părinţilor şi socrilor. Nu cred că s-ar murdari cu ilegalităţi. Singurul lui defect pe care îl ştiu: nu are uşurinţa discursului politic. El tace şi face.

Lasă un răspuns

