Pomul cu ouă. Mult mai frumos decât pomul cu ciori.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am vrut să pun doar linkul. Şi mi-am amintit că unii vizitatori nu dau click. Aşa că am furat câteva poze şi vi le-am pus ca să vă stârnesc curiozitatea. Pe stăpânul pomului cu ouă îl cheamă Volker Kraft şi locuieşte în Germania. Pentru cei interesaţi dau şi sursele. Aici:
http://funfunpics.blogspot.com/2010/03/volker-krafts-easter-tree-decorated-by.html

şi mai jos –  site-ul pomului si-al omului:
http://www.eierbaum-saalfeld.de/?seite=geschichte&lang=eng
Atât.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pomul cu ouă. Mult mai frumos decât pomul cu ciori.

  1. Serenity zice:

    Isi coloreaza oamenii viata, nu stau indarjiti si cu pumnii stransi de dimineata pana seara ca romanii. Una din diferente, ca mai sunt niste sute. Frumos, sa le fie de bine.

  2. Pingback: Fără inspirație. Doar cu informație. | Jurnal de fraieră

Lasă un răspuns

