Mihaela. De răsfoit.

Nu am răbdare. Ştiu că e un defect. Am văzut pe vremuri un carneţel de notiţe de ministru. În partea de sus a fiecărei pagini era tipărit „Nu te grăbi” iar in partea de jos „Nu te enerva”. Nu existau pe atunci dispozitive electronice de memorare şi mi-a plăcut ideea.
Eu mă grăbesc. Şi timpul se grăbeşte.  Până va apărea cărticica pe minunatul şi  deosebitul  site http://cartilecopilarieimele.wordpress.com/  vă dau un link ca să puteţi răsfoi cartea în format pdf.
Mihaela prietena noastră. Carte de dinainte. Pentru copiii cuminţi. Dati click si citiţi.

Mihaela prietena noastra

Acest articol a fost publicat în Literatură, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Mihaela. De răsfoit.

  1. Serenity zice:

    Am dat clic, am citit si mi-am amintit de clasa intai si de penar, stilou mic, orar de hartie, caiete cu linii diverse (pentru caligrafie imi facuse tata un caiet special : avea si foi dictando, si de mate, si foi veline, asa trebuia si nu se gasea la librarie, trebuia confectionat), primul ghiozdan, mirosul ala specific de rechizite si de clasa… o gramada de chestii misto. Pe Mihaela o vedeam seara, daca nu ma insel era de la 19.20 la 19.30 sau asa ceva ; stiu ca era mult prea putin si cu atat mai valoroasa, nu ratam nicio seara. Of… 🙂

Lasă un răspuns

