Scurt. Idee de protest paşnic.

Poză făcută astăzi pe o stradă din Bucureşti. Probabil că autorii sunt nişte tineri cu o firmă sufocată de taxe.  Şmecherii încă se fac că nu pricep.
Cred că-mi voi pune ceva similar in geam.

Cum nu am darul cuvintelor, vă trimit la Amar de zi pentru că-mi pun aceleaşi întrebări.
Cum nu am darul cuvintelor, vă trimit la Moshe&Mordechai pentru că susţin viziunea lui despre cel care ne conduce spre stâlp .
De fapt, cu aceste linkuri, vreau să nu uit contextul acestor zile.
Şi încă ceva ce nu trebuie să uit: „La mulţi ani”, Dane.

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Scurt. Idee de protest paşnic.

  1. Mirela zice:

    Uneori e potrivita si asta: „Lasa, nu te supara – am de dat cat nu poti lua”… dar in cu totul alt context. Situatii si situatii, viata e cu de toate… dar mai mult cu rele, cum am stabilit deja 😀 😛

Lasă un răspuns

