19 ianuarie 2012

E frig. Eu pe frig mănânc slană cu ceapă sau jumeri. De două ori am ars jumerile şi untura pe care o dedicasem căţeilor descrişi în alte postări. Parol. Vecinii au simţit mirosul. Şi de ce? Pentru că stau holbată la TV ca să văd vreo figură cunoscută, ca să văd ce se mai întâmplă. A treia porţie mi-a reuşit. Asta pentru că am schimbat pe un post vândut puterii. Şi nu m-a convins. Nu spun care, căci ştiu acolo o persoană la care ţin. Şi acum sunt iar pe televizor. Asist cumva la evenimente. Aşa e la bătrâneţe când nu te mai ajută picioarele. Aştepţi să te reprezinte cei din jur. Ştiu că fiul meu e acolo unde trebuie să fie. Şi nora. Şi nepotul. Nu am trăit degeaba. Ca fraieră ce sunt mi se pare că am avut şi eu o contribuţie. Mda.
PS. Iertaţi-mă voi, cei care sunteţi în piaţă. Recunoştinţa mea. Va mai exista un 24 ianuarie în istoria României. Cu siguranţă. Poate chiar peste câteva zile.

Acest articol a fost publicat în Politică de baltă, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

