Un brad pentru voi. Cu schepsis.

Vreau să vă dăruiesc un brad plin cu de toate. Sper ca fiecare să-şi găsească cadoul potrivit.

Bradul e mai special. E un brad mozaic (făcut cu un progrămel special) . Poza trebuie salvată pe computerul personal şi vizualizată cu ceva gen Irfanview sau similar. Apoi dat zoom… şi zoom… şi zoom… şi …Am pus în brad lapte şi fagure de miere. Am pus portocale, pepene, afine. Am pus trandafir şi mac. Am pus friptură de porc şi peşte la cuptor. Am pus tort. Am pus pahare cu vin. Am pus doi cupidoni. Am pus cărţi şi laptop. Am pus maşină. Am pus lei, euro şi tot felul de monede. Am pus munte, deal, şi mare. Am pus pădure pentru mine.  Etc..Am pus suflet. Sper sa vă placă.

P.S. Văd că wordpress-ul deformează jpg-ul. Imaginile nu se văd bine. Sper să reuşesc să vă arăt bradul aşa cum l-am construit. Scuze.

P.P.S. Zice Dan  să daţi click pe imaginea mare  Apoi pe lupa de zoom. E bine. Nu mai trebuie să downloadaţi. E mai uşor. Uf. Mulţumesc Dane.

P.P.P.S. Am pus şi paşaport în brad.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Un brad pentru voi. Cu schepsis.

  1. Dan Mihu zice:

    Mie mi-au plăcut cărţile şi măştile şi marea… 🙂

    • vax-albina zice:

      Mastile sunt pentru cei care se prefac a fi altceva decat sunt. Unii joaca teatru si in viata adevarata. Nici nu mai stiu cine sunt si ce vor. Sau stiu foarte bine dar se ascund. Minciuna si egoismul au nevoie de o masca.

  2. Serenity zice:

    Foarte frumos !… desi e abia inceput de toamna ma bag si eu in brad si iau niste fagure, apoi din toate celelalte in ce ordine se nimereste. Si desigur si pasaport, la final :))

    P.S. o sa petrec din ce in ce mai mult timp aici pe blog, am impresia ca imi vine manusa la momentul actual. Si o sa si comentez din cand in cand, la obiect si decent … multumesc anticipat ca imi dai voie 🙂

  3. Pingback: Dragă Moş Crăciun, | Jurnal de fraieră

  4. sultana zice:

    Din an in an sosesc mereu
    La geam cu Mos Ajun,
    E ger cumplit, e drumul greu,
    Da-i obicei strabun.

    Azi cu stramosii cant in cor
    Colindul sfant si bun.
    Tot mos era si-n vremea lor
    Batranul Mos Craciun.

    E sarbatoare si e joc
    In casa ta acum,
    Dar sunt bordeie fara foc
    Si maine-i Mos Craciun.

    Si-acum te las, fii sanatos
    Si vesel de Craciun,
    Dar nu uita, cat esti voios
    Romane sa fii bun

  5. Pingback: Și? | Jurnal de fraieră

  6. Pingback: Serviţi, vă rog. | Jurnal de fraieră

Lasă un răspuns

