Hai să-i omorâţi pe toţi. Urmează oamenii?

A trecut de vot legea cu eutanasierea câinilor fără stăpân. Bătrânii mor de foame, câinii de otravă, copiii de lipsa îngrijirilor medicale. Despre oameni, altădată. Unde vom ajunge? Câinii nu ar rezista daca nu ar avea oameni care să ii hrănească. Deci au stăpan, dar nu renunţă la libertate. Cei de care am eu grijă sunt foarte sperioşi şi cuminţi. Au clip galben. Se agită atunci  când mă văd , râd (de fapt rânjesc)  şi ne bucurăm împreună că am mai trăit o zi. Sunt deştepţi şi ştiu când îi iubeşti. Am în zonă câini care mă recunosc după multă vreme. Mi-e greu să scriu. Voi pune un filmuleţ.

Acest articol a fost publicat în Aiureli, Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Hai să-i omorâţi pe toţi. Urmează oamenii?

  1. Barnabas zice:

    Câtă vreme mai sunt copii ”fără stăpân” și oameni care tăiesc pe străzi și prin canale, este un sacrilegiu să cheltuiești chiar și un leu pe câini … ( măcar de ar fi vorba de o specie pe cale de dispariție). Ce să mai vorbim de copii și oameni mutilați sau omorăți de acești căini ”iubitori”…
    Ați dori să-mi spuneți câți câini valorează viața unui copil ? Sau integritatea unui om ?
    Cred că v-ați pierdut rațiunea…

    • vax-albina zice:

      Cei care ingrijesc caini comunitari, au si grija copiilor sau a varstnicilor din preajma. Nu cei care tin un caine de fitze sa dea bine la club, in poseta. Cei care omoara caini(oameni sau guverne), nu vor avea mila nici de copii sau de batrani. Incercati sa iubiti un caine si veti intelege.

      • Serenity zice:

        duminica trecuta m-am nimerit intr-o imprejurare in care un batran cu parul alb, intelept cum ar veni, s-a repezit sa-i traga un sut unui caine amarat mic, numai piele si os, care doar a dat din coada pe langa el – era viteaz omul, isi si gasise cu cine… nu vrei sa stii ce i-am spus respectivului „domn”, ghinionul lui ca am asistat :D. Sigur ca m-a injurat in prima faza, dar in scurt timp l-am redus la tacere din cateva vorbe bine tintite. Urat din partea mea, dar tare m-am simtit bine…. e plina tara asta de moralisti care de fapt nu-s capabili de nimic bun, nici fata de animale, nici fata de alti oameni. Si culmea e ca aia care ajuta animale ajuta si oameni…. si viceversa. Eu una m-am saturat de ipocrizie, asa ca de acum incolo oriunde ii prind ii taxez dur… in real, ca in virtual e si mai usor… dar si inutil.

  2. Serenity zice:

    Cainii se inmultesc precum animalele, nu au ratiune ci doar instincte. Copiii aia de care spune domnul de mai sus, scandalizat, au parinti care daca stiau ca nu-s in stare sa-i creasca, mai bine nu-i mai faceau pe respectivii puradei. Adica nu faci copil bazandu-te ca o sa-l cresca statul, ca nu mai suntem pe vremea triburilor si oamenii n-au chef de copii altora. Banii pentru caini sunt din donatii prticulare, cea mai mare parte din ei. Si daca eu am chef sa hranesc un caine e fix treaba mea…. poate ma gandesc la animalul raspectiv ca la un prieten loial, iar la un copil „din aceia” poate ma gandesc ca la un viitor infractor, care o sa-mi dea in cap cand se va face mare…. ca sa-mi fure geanta cu bani. E o diferenta, cainii sunt adesea net superiori 😉

Lasă un răspuns

