Vremea căţeilor

Mult timp am crezut că eu dictez vremea. Mă simţeam ameţită şi peste juma de oră se înnora, mă simţeam bine şi ieşea soarele. Fraieră, cum mă ştiţi. Mult mai târziu am aflat despre meteosensibilitate. Şi m-am întristat. E bine să ai impresia că eşti răspunzător de ceva important, cum ar fi vremea frumoasă. E trist să afli adevărul. Acum mă limitez cu mici răspunderi. Hrănesc câteva pisici vagaboande, 2 câini comunitari şi 2 câini cu stăpâna nesimţită. Şi, bineînţeles, pe banii fetei mele care îi munceşte cu greu, fie ea sănătoasă. Dar dacă nu am alt rost, e bun şi ăsta. Oricum, nepotul e crescut la televizor sau la calculatorul dotat cu tot felul de chestii iar părinţii lui se miră cum că nu îi place şcoala sau cititul. Rămânând la câini, aceştia mă însoţesc aproape zilnic şi majoritatea vecinilor s-a obişnuit, mai ales că avem acelaşi traseu până la magazinul de la care luăm salam feliat. Puţini se uită cruciş, mulţi sunt binevoitori. Cum căţeii stau mereu culcuşiţi pe asfaltul rece acum şi încins vara, pe strada noastră, îi plimb şi eu cu ocazia asta. Sunt sperioşi, nu pot pune mâna pe ei şi nu ii pot prinde în curte. Vin şi la bancomat şi mă păzesc să nu dispar, apoi o luăm prin Piaţa Alba Iulia, unde am descoperit că ne-am modernizat şi noi  – vezi poza. O să mai trec pe acolo şi, dacă automatul a rămas, o să vad cum funcţionează, cu condiţia să nu uit ochelarii acasă. De, nu toţi ne-am plimbat prin ţări civilizate cu automate pentru orice, inclusiv pentru căcăţelul de căţel. L-am descoperit atunci când se organiza un maraton cu finişul în piaţă, deci s-ar putea să fi fost pus doar temporar.  Aştept ziua când căţeii se vor putea autoservi. Sunt sigură că sunt mai civilizaţi decât mulţi concetăţeni.
P.S. Ce voiam de fapt să spun? Descoperiţi singuri. Un indiciu: la vârsta mea căţeii contează.
P.P.S. Am trecut din nou prin zonă. Automatul a fost devastat de nesimţiţii dintre noi şi a devenit coş de gunoi.

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Vremea căţeilor

  1. Serenity zice:

    Chiar daca nu „aranjezi” tu vremea, macar e bine ca esti un fel de barometru :)… ce, e putin lucru ? Foarte frumos din partea ta, sa-ti dea Dumnezeu sanatate si viata lunga pentru tot efortul cu hranirea animalelor, daca nu ai fi tu viata lor ar fi mai grea si mai trista si de ce asa, daca se poate altfel ? Si nu mai zice mereu chestia cu fraiera, e adevarat ca a trai in Romania echivaleaza adesea cu statutul asta dar nici chiar asa…. esti o doamna inteligenta si agreabila, eu asta percep. Am zis !

Lasă un răspuns

