„Balada curului” de Tudor Arghezi

Şi cum făceam eu ordine printre scrisori şi printre multe alte hârtii ca să nu stresez copiii după moartea mea, când vor vedea misivele schimbate cu tatăl lor, cu mătuşile sau cu bunicii, şi cum rupeam eu in neştire şi cu disperare, am dat peste o poezie pe care am primit-o înainte de 70, anul căsătoriei, of, de la un tânar student la arhitectură, Horaţiu pe numele lui mic. Sper că e bine acolo unde este.  Textul poeziei se potriveşte şi acum. Limbajul deocheat era o excepţie a acelor timpuri. Subtitlul, presupun, e doar pentru a păcăli cenzura. Enjoy.
P.S. Arghezi îşi are locul lui, acolo, în lumea nemuritoare, prin psalmii lui irepetabili.

Acest articol a fost publicat în Literatură, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „Balada curului” de Tudor Arghezi

  1. Serenity zice:

    :))))))))))) ce, n-are dreptate ? Are…. :))))

Lasă un răspuns

