Tăietură de ziar. Hans Magnus Enzensberger.

Am fost zilele trecute să-mi cumpăr ziare. Cât mai ieftine şi cât mai groase. V-aţi bucurat degeaba. Erau pentru folosit la spălarea de toamnă a geamurilor. Şi mi-am amintit de timpurile când citeam ziare de hârtie. Nu pe net. Ba şi mai mult: decupam articolele sau poeziile care îmi plăceau. Dovada e mai jos. Nu ştiu din ce ziar am tăiat-o (o fi fost „Contemporanul” sau „România literara” -vezi dunga mov- ?), nu ştiu când am făcut-o şi nu ştiu traducătorul (ceea ce îmi sugerează că era înainte de 89).
P.S. Ne învârtim în cerc sau mi se pare? Că eu am cam ameţit.

Acest articol a fost publicat în Literatură, Scriitori uitați, Vorbe, vorbe, vorbe... și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Tăietură de ziar. Hans Magnus Enzensberger.

  1. vax-albina zice:

    Reblogged this on Jurnal de fraieră and commented:

    Pfui. Am ajuns să-mi rebloghez (o fi corect?) propriile articole.
    Pentru cei care nu mă citeau în 2011. Nimic nu s-a schimbat.

  2. Cuvânta zice:

    Cine e Hans Magnus asta?

  3. abisurile zice:

    In concluzie: stim totul si nimic, nu mai e nimic de facut? Superba poezie, chiar ma gandeam zilele trecute relativ la „asa-i in Romania”. Cum naiba ne-am putea debarasa?

  4. sultana zice:

    Un banc: un tip pleaca in pustietate sa mediteze si dupa 30 de ani se intoarce cu concluzia: „Ce este, este. Ce nu este, nu este. Asta este.”

Lasă un răspuns

