Salut lume!

Cel mai frumos loc din muntii Coziei:

Acest articol a fost publicat în Vorbe, vorbe, vorbe.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Salut lume!

  1. Dan zice:

    Din punctul de unde e făcută fotografia se aude ecoul, nu? N-am uitat…

  2. Pingback: Moaştele şi medicina | Jurnal de fraieră

  3. Câtă frumuseţe şi … ce de amintiri !

  4. Serenity zice:

    Imi pare tare rau ca nu am vizitat cea mai mare parte din tara asta, cred ca sunt multe de vazut. Am uneori un chef maxim sa imi iau lumea in cap, mai ales cand vad poze ca asta. E greu insa pentru ca nu ai cai de acces…. nu e caraghiosc sa te impiedici de infrastructura cand ai o tara cu atatea locuri frumoase ? Este.

  5. albescu zice:

    In august 1968 am fost in excursie la Manastirea Stanisoara. Am urcat impreuna cu tata sus la cabana Cozia si am vazut o multime de flori de colt si o priveliste de neuitat. La cabana am ascultat franturi din discursul lui Nicolae Ceausescu privind invadarea Cehoslovaciei. Am coborat in graba si in panica la manastire si am incercat sa aflam vesti noi. O maicuta ne-a destainuit ca preotul avea un „tranzistor” la care asculta ora exacta ca sa faca slujba de dimineata. Am dat fuga si l-am rugat sa deschida radioul sa auzim ce a mai declarat Ceausescu. A ramas mirat, nu stia cine e Ceausescu. El mai credea ca seful statului era regele Mihai. Ca si maicutele de altfel… Atunci am realizat faptul ca eram intr-o alta lume, intr-un alt timp… N-a fost insa sa ma bucur prea mult de un astfel de privilegiu. Pe care atunci nici macar nu l-am pretuit cum ar fi trebuit…

    • vax-albina zice:

      Nu-mi vine sa cred. Eram si noi la Stanisoara cand a fost invazia Cehoslovaciei. Nu-mi amintesc sa ne fi intalnit…
      Maicutei i se spunea sora Lia si tranzistorul era al ei. Noi am aflat de la ea si am coborat rapid. Parintele cel mai batran era Teodosie si nu era ramolit. Poate v-a pacalit. Sau m-am pacalit eu.

  6. Mirela zice:

    In curand implinesti 3 ani, sa-ti fie de bine si la cat mai multi, ca fix in ziua aia n-o sa am cum sa-ti zic, din motiv de renuntare la net pe perioada limitata :P.
    Pe de alta parte, tare mi-ar fi placut sa traiesc si eu in anii 60 si tare mult ma bucur ca nu sunt adolescenta sau copil in vremurile actuale… ca zau nu stiu cum m-as fi descurcat. Si mai cred ca acum vietuitorii de pe la manastiri s-ar putea sa creada, in continuare, ca Ceausescu e presedinte :). Am mai auzit si de la altii ca pe acolo, prin sihastrii, chiar nu au dorinta sa stie prea multe despre viata obisnuita a oamenilor normali…. adica noi astia. Nu era ramoleala, era desprindere totala de lume. In schimb se roaga pentru lume.

    • vax-albina zice:

      Ce chestie. Habar nu aveam. Blogul a inceput ca o simpla poza de raspuns pentru alt blog. S-a urnit mult mai tarziu. Si da. E bine ca ne-am nascut cand ne-am nascut. Nu as schimba nici daca as putea.

Lasă un răspuns

