Leapşa. Piua!

Blog of the Year Award 1 star jpegCe faceţi dragelor? M-am pomenit acum nominalizată la un al doilea titlu din marea şi diversa lume a blogurilor. De aici :http://otipa.wordpress.com/2012/12/14/blog-of-the-year-2012-si-nominalizarile-sunt/ Iar primul e aici: http://www.mostwantedblog.org/2012/12/09/premiile-mwb-luna-decembrie-2012/. Mulţumesc frumos. Dar helou! Sunt doar o babă ţâfnoasă care-şi petrece timpul citindu-vă din plăcere. Cred că trebuie să declar PIUA. (Of. Doar pentru cei prea tineri: Dex – piua! interj. folosită în jocurile de copii pentru a marca întreruperea temporară a participării la joc a unuia dintre copii.Sursa: Argou (2007) )
Totuşi o să propun şi eu blogurile preferate care să câştige fiecare, astfel, o steluţă în plus, dar mă mănâncă tastele să vă povestesc ceva. Paranteză deschisă:
Pe vremuri, hei, pe când eram eu pionieră, aveam un fel de joc, un fel de leapşă, un fel de Caritas – căci aveam de câştigat.
Atunci când primeam o carte poştală cu 5 nume cu adresă scrise pe ea, trimeteam primului nume o vedere şi apoi trimeteam patru cărţi poştale cu cele patru nume rămase plus numele si adresa proprie pe ultimul loc. Dacă jocul nu se întrerupea pe parcurs, primeam o groază de vederi atunci când ajungeam pe primul loc. Ştiaţi? Mămicile voastre s-ar putea să ţină minte.
Paranteza e închisă.

O parte din blogurile pe care le citesc cu drag  şi cărora mă bucur să le ofer câte-o steluţă:

abisuri
almanahe
Diana si Dan
tabakera
konkursman

Regulile le-am copiat :
1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.
3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award/, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!
4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia
5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 5), putînd astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă
6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmînat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuînd colecționarea stelelor (maximul este de 6)”

Observaţie. Fiind eu cercetător ca formaţie (mă laud şi eu) şi paranoică (aici spun adevărul) am fost să citesc pe site-ul care a lansat premiile cu steluţe. Blogurile româneşti nu aveau pingback-ul  afişat. Şi ce-i. Jocul continuă. Fiecare îşi va lua poza cu stelele potrivite. Succes vouă.

This entry was posted in Vorbe, vorbe, vorbe.... Bookmark the permalink.

15 Responses to Leapşa. Piua!

  1. ferragudofan says:

    congratulations on your award and thanks for sharing it!

  2. abisurile says:

    Nu, nu, stiu de pe propria piele! Am jucat si eu jocul respectiv – cert e ca s-a terminat nu mult dupa aceea… Vremuri, vremuri, oamenii au avut mereu nevoie sa socializeze, sa comunice, se se compare, sa-si inteleaga rolul in mijlocul gloatei, etc, etc. Apoi a parut facebook si asta a pus capat la toate ;-) Multumesc pentru nominalizare, nu stiu care-i finalitatea acestui “trend” dar astept cu mare nerabdare sa o aflu. Cine stie …

  3. Cumva, am ajuns la blogul dumneavoastră un pic mai târziu. Şi cum timpul nu ne permite întotdeauna să ne petrecem timpul liber … planificat, nu am avut timp să reactualizăm blogroll-ul şi deci, aţi lipsit din lista noastră de nominalizări deşi aţi fi meritat acest lucru cu prisosinţă. Chiar dacă sunteţi bunicuţă, avem nevoie ca de aer de prezenţe ca a dumneavoastră în blogosferă, măcar şi pentru faptul că aveţi respectul pentru limba română care este niţel absent la mai tinerii noştri “virtuali”. Dacă mai punem la socoteală şi înţelepciunea şi experienţa de viaţă, sunteţi, ca-n reclama de la Mastercard, de nepreţuit. Multă sănătate şi zile senine !
    Mulţumim din suflet.

  4. abisurile says:

    O steluta si din partea mea, cu varf si ras-varf meritata. http://abisurile.com/2012/12/15/cuscamant/

  5. Serenity says:

    O sa-mi fac blog numai ca sa pot sa-ti dau si eu o steluta in 2013. Bafta !

  6. Pingback: Steluţe pentru bloggeri | Ioana K-Man.

  7. ” Observaţie. Fiind eu cercetător ca formaţie (mă laud şi eu) şi paranoică (aici spun adevărul) am fost să citesc pe site-ul care a lansat premiile cu steluţe. Blogurile româneşti nu aveau pingback-ul afişat. Şi ce-i. Jocul continuă. Fiecare îşi va lua poza cu stelele potrivite. Succes
    vouă. ” :)
    Cu sau fara pingback afisat, distractia si impartasirea dintre blogeri face de fapt tot jocul. Pentru partea cu paranoica, ca tot sunt in meserie :), o steluta si din partea mea
    http://caleaspretine.wordpress.com/2012/12/16/blog-of-the-year-2012/
    have fun in continuare

Lasă un răspuns

